Tuesday, December 6, 2011

Durian...

assalamualaikum.....

eh, musim durian ke sekarang ni ek....tak kan?musim hujan adalah...hihi
tapi zaman sekarang buah-buahan lau nak berbuah x tunggu musim..x mcm dulu kan....

sebenarnya nak cerita yang kiteorg baru je makan durian tadi...
ontheway balik rmah ada la gerai buah tu menjual durian...
kawan saya pe lagi, tergoda la dia lau dengan buah durian ni....
tapi lau bukan musim durian mstilah lah mahal harganya kan....
sekilo 4ringgit tadi...mahal kan..buah pun macam x berkualiti je....

tapi desebabkan nak mkan...jadi kiteorg belilah sebijik....
buah durian tu lam 3 kilo lebih tapi penjual tu jual 8ringgit je....
ha, pe lagi sronok la kiteorg dapat makan durian..lagi2 la masing2 tengah stress (rujuk entry seblom ni)
eh, mkan durian leh hilang stress ek?hehehe bley la sikit2 kan..:P.

nilah rupa durian yang kami makan tdi...
sebijik je tp kongsi 4org...ok lah tu...
lg pn isi dia bnyak jgk.....:)

p/s: tangan masih lg bau durian time taip entry ni...hehehe

5 comments:

siti hidayah said...

Best nye durian. Dayah pun suke durian. Sedap even bau dia kuat kan?

wAwANiNi said...

aah...lg kuat bau dia lg best rsenye..hihi

Choki said...

Wuuuuuih, Jadi pengen pulang kampung biar puas makan duren, nice posting friend, keep bloging :)

wAwANiNi said...

nanti makan durian jangan luapa kawan2 ye...:)

Muhammad Yunus said...

Anda tersenarai !

http://mohdyunus89.blogspot.com/2012/03/assalamualalaikum.html