Monday, March 14, 2011

Biskut Yang Comel...;)

assalamualaikum..;)
tengoklah gmbr2 biskut yang comel kt bawah ni..mesti sayang nak mkn kn..;)

BE MINE....hehehe...comel...;)

ni biskut katak...tapi x geli pn..comel adalah..cube kiss mane la tau jadi putera kn..;)

koleksi handbag...sape nak jadkan koleksi handbag lam bentuk biskut leh la buat cmni..hehe sangat comel...;)

sebakul buah-buahan..hehe bley buat hantaran ni..pengganti buah sebenar..hehe beley ke???;P

set alat solek...biskut pn boleh dibuat alat solek...hehe comel kan...lengkap...;)

sesuai untuk besday party ni...;)

ILOVEU....comelnye..bagi kat yang tersayang..;)

biskut untuk orang sakit..hehehehe ;)

ni koleksi kasut dan handbag..sedondon gitu...hehehe ;)


traveling maybe...;)

lau dapat biskut secomel ni memang x jadi nak makan....sanggup buat hiasan...hehehe

13 comments:

nabielahuda said...

agak agak sape yg tak berkemampuan nak buat koleksi hendbag bebtol.
boleh la beli bikut ni je wat koleksi. haha

IJAT360 said...

macam tanah liat pulak biskut ni..sayang je nak makan..=)

dean said...

sedapnya...nk mkn gk..hheehe

wAwANiNi said...

nabiela : heheh..btol2...xdpt beg btol2 bskut pn boleh la..;)

ijat : tp lau ngah lapar mkn gak kot..heheh

dean : rupa je cntik xsure sdp ke x..huhu

badran adha said...

tgok biskut nie..
rsa lpr plak...
huhu!!

wAwANiNi said...

jom2 kta makn rmai2..pilih yng mana berkenan..;)

wAwANiNi said...

jom2 kta makn rmai2..pilih yng mana berkenan..;)

annenyss said...

memang tak makan.hahaha

Henry Zackery said...

kiut nye biskut nie.. terbaek :D

Uji Kehebatan Keyboard Anda Disini

iniialahaku said...

katak tu wei...ptra katak tu..haha

Eel said...

sangat cute sampai tak sanggup nak makan!!!

storyfromme said...

eh,biskut ke?ingatkan keychain @ brooch.sayang la nak makan :)

Nurul Atika said...

waaa~ sgt2 c0mell.. ;)
mne nk dpt ni..