Thursday, February 17, 2011

Budak2 Sekarang!!

nak cerita pasal anak sepupu saya yang bernama MUHAMMAD AMIRUL HAKIM.

nilah MUHAMMAD AMIRUL HAKIM...muka nk serius...hehehe
*suka pakai baju ada upin ipin,smpai snggup pkai baju yg sama...huhu

dulu dak kecik ni pernah la saya babysit dia selama 2 bulan. Masa tu umur dia 8bulan, kecik lagi. saya x ada keja nak dibuat sementara tunggu result SPM, so jagalah budak kecik ni. Hari pertama jaga dah bebenjol kepala dak ni..hehehe x sengaja sebenarnya...saya letak atas katil tp dia degil nak ikut saya so dia terjun katil..dush!!jatuh kepala dulu..adoi..berdebar kot...huhuhu tapi ok je pastu..siap gelak2 walaupun menangis smpai satu kampung leh dengar mase jatuh tu...hehehe sory ye adik..;)

ni gmbar masa kecik2..comel kan...hihi

ok, tu bukan motif sebenar yang hendak diceritakan..;P
yang sebenarnye yang ad kena mengena ngan tajuk ni adalah sal dak kecik ni masuk sekolah.
awal tahun aritu dia ni dah start belajr kt Tadika..umo sekarang dh 4tahun.
so, exicted la bile die ni dh masuk sekolah kan...adik saya yang bongsu ni g la usha2 kat rumah die time2 petang n jadi wartawan tanye dak kecik ni apa perasaan masuk sekolah..

maksu: adik, best x g skolah??
adik: (just angguk kepala..sombong!!!)
maksu : ooo..ok..(x berminat nak tnnye lebih2)

tiba2...dak kecik ni datang dekat maksu dia n berbisik
"su, best g skolah...ramai awek...hehehe"

amboi2...dak kecik pn dah pandai ek sekarang...macam2 la budak ni...
td mase org tnye xnak jawab sebab malu tkut2 mama die dengar...huhuhu
xpelah, motif ke sekolah dh terpesong..aslkan dia minat ke sekolah dh la...;)

gambar tahun lepas...dah praktis galas beg..bukan bawak buku lam beg..tp patung ultramen..ad ke patut..huhu :)

No comments: