Sunday, February 27, 2011

Sombong Ke??

assalamualaikum...;)

ok,sombong ke??apsal tanya camtu..tapi memang la kadang2 terdetik gak soalan camtu lam diri ini...hehehe
sebenarnya kebelakangan ini saya amat la rimas dengan seorang friend saya kat fb..huhu (mintak2 dia x baca blog ni)*takut la lau dia terasa..
haritu sampai 2 minggu saya offline chat kt fb sebab xnak chat ngan dia ni..aman lah 2minggu..tp bila dah online smula rupa2nya dia wujud lagi...huhu
bukan pe, saya malas la nak layan orang yang tiba2 chat ngan saya dan tanya soalan yang remeh2..lau tanya soalan yang susah cam addmath ok jugak..hihi
setiap kali chat mesti nak tanya dah makan lom, ngah watpe tu, ada kat mana tu, dah mandi lom..alahai lemah semangat nak jawab...memang la soalan ni senang je nak jawab tapi lau hari2 duk tanya benda camni tak rimas ke...huhuhu
sekarang lau dia chat ngan saya mesti saya jwb sepatah dua je..pastu dia cakap saya sombong, xnak kawan ngan dia..tp saya xkisah dah dia nak pikir pe asalkan saya dapat elak dari dia...
masalah lain dia ni dah tunang..tapi asyik tanya saya je camne la lau kiteorg kapel..please la...jaga la tunang tu elok2...huhu

ada jugak kes yang sorang ni mula2 biasa jela mesej nye..tp tiba2 tanya saya dah mandi lom..bukan setakat tu je tanya lagi mand pakai baju ke x..adoi..takde soalan len ke...lepas tu saya terus xlayan mesej dia..eee..geli la..huhu xpelah nak anggap sombong pun..huhu..

dan pengakuan ikhlas dari saya, saya memang sombong..hahaha lau saya x kenal sangat dengan seseorang dan tak senang dengan cara orang tu memang saya x akan layan orang tu...bukan sombong yang membanggakan diri tu (yang ni x elok) cuma sombong tak layan je..tapi saya xpernah menolak lau ada yang nak kawan ngan saya..;)

sangat la stress bila berhadapan dengan orang2 camni...
kamu semua pernah ada pengalam macam ni tak..^^

camnni ke rupa sombong??hehehehe
p/s: jangan la pulak sombong x bertempat..x baik tau..hihi

2 comments:

dean said...

tgh wtpew??dah mandi lom??hehehe...

jwb2..jgn xjwb...

xjwb kne sekeh kang..

wAwANiNi said...

o..perli ek..
kan tmbah sorg lg yg x dilayan...haha ;P