Saturday, February 12, 2011

My Kampung!!!

ok..jom cari kampung masing2 guna Google Earth....dari duk saje2 n bosan dihari minggu, so kita bukak la google earth untuk mencri kampung sendri...hehehe sronok tau...(cm bdk2..hahaha)
jom start search kampung saya...hehehe
tadaaaaaaaaa......

nilah kampung saya..di dalam hutan je...hihi

ok, kampung saya ni dikelilingi ladang sawit dan kebun getah...ni bukan felda tau...hehehe tapi ladang2 ni semua milik RISDA....ramai jgak orang kampung saya kerja sebagai penoreh getah...kaya dieorang sekarang ni..maklumlah getah mahal...hehehe lau keja kat ladang sawit lak majoritinya orang indon...memang ramai la...yang datang dari Lombok pn ad...seram lak...huhuhu tapi setakat ni xde la anak dara kampung kiteorg kena bawak lari dek mat indon tu...mintak2 la xde ye...amin...;)


yang bertanda bulat merah tu rumah saya..;)

jom zoom in lagi dekat...hehehe dah nampak rumah saya lagi dekat kan....mmg lam hutan la...hehehe kampung ni kecik je...xramai penduduk pn...tapi nampaknya semakin bertambah sebab banyak tanah baru dibukak...ramai ke ckit ke same je...asalkan hidup lam aman damai kan...hehehehe

dh nmpak rmh saya lagi dekat...;)

syok tngok rmah sendiri...hehehe depan rumah saya tu rumah nenek dan rumak pakcik...anak berank je yang duk sekampung ni...kebnyakanye la...so, sya xperlu nak blik kg la time raya sebab memang saya dah duk sekampung ngan nenek...hehehe belakang rumah saya tu rumah jiran sya yang paling close la kot...huhu suka datang rumah saya dalam kul 2ptg sebab nk tngok cite indon...penonton plg setia nih...hahahaha rumah dieorg belum ada tv sebenarnya lagi..lam perancangan nak beli...huhu

amacam,jom lah cari rmah sendiri guna google earth....senang je...download free je google earth ni...;) time2 boring leh la wat2 keje cmni...hehehe ;P

No comments: